DirektorÄ— pristatÄ—, aiškino naujÄ…jÄ… mokyklos, įgyvendinanÄios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybÄ—s įsivertinimo metodikÄ…, modelio sandarÄ…, organizavimÄ…, etapus, ryšius su ankstesniÄ…ja metodika, skirtumus, kaip veiksmingiau pasinaudoti „www.IQESonline.lt“ teikiamomis galimybÄ—mis mokytojui, mokyklos veiklos kokybÄ—s įsivertinimui.
Visi kartu dar kartÄ… aptarÄ—me geros mokyklos požymius, dirbome grupÄ—se, diskutavome kokie geros mokyklos požymiai yra mÅ«sų mokykloje, kuo mes esame stiprÅ«s. Visi diskutavome ir susitarÄ—me, kÄ… bÅ«tų tikslinga patyrinÄ—ti ir įsivertinti giliau. Atsižvelgdami į šiemet išsikeltus tikslus ir uždavinius, daugiau tirsime ir įsivertinsime 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys“ 2.2 temos „Vadovavimas mokymuisi“ 2.2.2 rodiklį „Ugdymo(si) organizavimas“. Mokslo metų pabaigoje pateiksime ataskaitÄ… mokyklos bendruomenei.
DirektorÄ— AudronÄ— VaicekauskienÄ— |