Mokyklos atstovai dalyvaus trijuose mokymuose: komandinio darbo ir lyderystÄ—s skatinimo (mokyklos vadovas), nauji mokymo metodai ar įrankiai: mokymo nuostatos ir bÅ«dai, personalo kompetencijos: mokytojo ir mokinio dialogas (mokytojai). Sugrįžę iš mokymų, jie telks komandas kurti ir įgyvendinti kaitos projektus mokykloje.
Prienų rajono mokyklų vadovams jau vyko komandinio darbo ir lyderystÄ—s skatinimo mokymai anglų k. („Team Work as a Means for Enhancing Productivity“) Barselonoje (Ispanija). Ä® mokymus vyko mokyklos direktorÄ—. Prieš vykstant į mokymus reikÄ—jo lankyti anglų k. kursus ir patobulinti anglų k. žinias, perskaityti nemažai pateiktos literatÅ«ros anglų k., atsakyti į anketų klausimus, pagrįsti savo ketinimus dalyvauti mokymuose, numatyti, kokia nauda bus paÄiam dalyviui, mokyklai, prisiimti įsipareigojimus dÄ—l projekto vykdymo, sklaidos.
Mokymus vedÄ— DOREA švietimo instituto lektorius, garsus pasaulyje kouÄeris iš Amerikos Erik van Lennep. Mokymai buvo intensyvÅ«s, daug reikÄ—jo dirbti patiems, atrasti kelius ir bÅ«dus, kaip sprÄ™sti problemas, geriau pažinti personalÄ…, kaip telkti komandas, veiksmingai dirbti grupÄ—je, kuriant ir pristatant kaitos projektus.
Pagal pasirinktÄ… temÄ… „Mokytojų motyvacija“ kÅ«rÄ—me kaitos projektÄ…. Kartu grupÄ—je dirbome su Stakliškių ir Veiverių gimnazijų, „Ąžuolo“ progimnazijos, Balbieriškio pagrindinÄ—s mokyklos vadovų komanda. Bendradarbiavimas tÄ™sis ir toliau - kuriant ir įgyvendinant mokytojų įsitraukimÄ… ir motyvacijÄ… skatinanÄius projektus mokyklose.
Iš šio projekto daug tikimÄ—s, manome, kad naudojantis naujomis žiniomis ir kompetencijomis bus telkiamos mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų komandos mokymo(si) proceso tobulinimui. Skatinant mokytojų motyvacijÄ…, veiksmingÄ… komandinį darbÄ… ir lyderystÄ™ mokyklos bendruomenÄ—je, bus kuriama palankesnÄ— mokymui(si) aplinka.
DirektorÄ— AudronÄ— VaicekauskienÄ— |