Mokiniai dirbo IT kabinete, bibliotekoje ir sporto salÄ—je.Taip pat jie buvo išvykÄ™ į Pakuonio miestelio parduotuvÄ™ „Pasaga“, kur nagrinÄ—jo maisto produktus tam, kad rastų atsakymus į užduotis. Nuo 08.30 iki 12.50 mokiniai individualiai, grupÄ—se ir komandose kÅ«rÄ— reklamas, mokÄ—si planuoti šeimos biudžetÄ…. Naudodamiesi Internetu, bibliotekos fondu jie sukÅ«rÄ— galutinius produktus : reklamos plakatus, savaitÄ—s šeimos biudžetus, meniu ir suformavo pagrindines saugaus elgesio taisykles virtuvÄ—je.
Dirbo labai intensyviai, mažai ilsÄ—josi. Refleksijos metu džiaugÄ—si, kad turÄ—jo galimybÄ™ dirbti be mokytojų. Mokiniams patiko, kad galima buvo naudotis kompiuteriais, ieškoti drauge atsakymų į sudÄ—tingus buitinius kasdienius klausimus.
Penktokai paminÄ—jo šiuos teigiamus savarankiško mokymosi dienos bruožus:
- nėra įtampos, gera nuotaika
- smagu kurti
- Internetas padeda giliai išnagrinÄ—ti problemas ir jas išsprÄ™sti
- metodų įvairovė
- mokiniai jauÄiasi savarankiškesni, suaugesni
Buvo paminÄ—tas tobulintinas dalykas: pateikti daugiau matematikos užduoÄių stipriems mokiniams.
Mokytojai I. PtašnikienÄ—, R. Markovskaja, Z. MilašauskienÄ—, K. Grigonis ir K. Žilinskas gyrÄ— mokinius už puikų mokinių darbÄ…, gebÄ—jimÄ… dirbti komandoje ir labai gerÄ… drausmÄ™.
|