Forumo pranešÄ—jai ir moderatoriai: Dr. R. DukynaitÄ—, Prof. Louse Stoll, Prof. Jan Robertson, Dr.Colleen Jackson, O. BložienÄ—, R. Ališauskas, A. Ražanauskas, E. PranskÅ«nienÄ— ir kt.
SÄ—kmingas mokymasis - labai aktuali ir svarbi tema visoms mokykloms. Dr. R. DukynaitÄ— savo pranešime „Lietuvos mokinių pasiekimai: džiaugsmai ir rÅ«pesÄiai“ pristatÄ— tarptautinių tyrimų OECD PISA rezultatus. Tyrimai matuoja penkiolikmeÄių matematinį, gamtamokslinį raštingumÄ…, skaitymo gebÄ—jimus. Šie tarptautiniai tyrimai vykdomi kas trejus metus. MÅ«sų mokyklos mokiniai taip pat juose dalyvavo. TyrÄ—jai teigia, kad mokinių pasiekimai priklauso nuo daugelio dalykų: daželio lankymo, mokyklos vietos, tipo, mokytojų profesionalumo, mokinių lankomumo, vÄ—lavimo į pamokas, pasitikÄ—jimo savo jÄ—gomis, tÄ—vų požiÅ«rio į vaiko mokymÄ…si ir kt.
Forume buvo pristatytos ir kitų šalių patirtys kaip gerinti mokinių rezultatus, kÄ… daryti, kad mokinių mokymasis bÅ«tų sÄ—kmingesnis.
Antra dienos pusÄ— buvo skirta praktinei veiklai, grupiniams darbams. GrupÄ—se buvo pasakojamos svarbios savo sÄ—kmÄ—s istorijos, kurios turÄ—tų įtakos mokinių mokymosi pasiekimams. Forumo dalyviai mokÄ—si „pasakojimo“ metodo, kurio esmÄ— – susitartÄ… laikÄ… tik klausyti pasakotojo, galima pasižymÄ—ti svarbiausias mintis, bet nepertraukti pasakotojo, neužduoti klausimų, nediskutuoti. Tik vÄ—liau galima pateikti klausimus, padaryti savo įžvalgas. VÄ—liau aptarti grupÄ—je, apibendrinti pagal pateiktus klausimus. Grupių dalyviai aptarÄ—, ko galima pasimokyti iš sÄ—kmÄ—s istorijos, kur tokį metodÄ… galima pritaikyti savo veikloje, kad mokinių mokymasis bÅ«tų sÄ—kmingesnis. |